Monday, February 13, 2012

PROMOSI MENJADI PENGEDAR GCP

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Untuk makluman semua, GoldCrest Pavilion Sdn. Bhd. telah membuat promosi kepada sesiapa yang ingin menjadi pengedar GCP:-

Promosi pendaftaran pengedar hanya RM 1000 yuran seumur hidup sahaja dan tiada belian minima disyaratkan. Promosi ini bermula 13 Februari 2012 hingga 13 Mei 2012.

KELEBIHAN MENJADI PENGEDAR GCP:

1)Membeli emas dengan harga rendah (sehingga 8% potongan dari harga jual).

2)Modal disediakan dalam bentuk stok emas.

GCP menyediakan modal perniagaan dalam bentuk stok emas kepada para pengedar di mana pengedar hanya perlu membuat tempahan dan GCP akan menghantar emas terus kepada PELANGGAN yang telah ditetapkan oleh pengedar tanpa sebarang kos penghantaran.(Penghantaran terus kepada PELANGGAN risiko kehilangan adalah ditanggung sepenuhnya oleh pengedar)

3)Modal tunai disediakan untuk membeli semula produk yang telah dijual.

GCP menjanjikan pembelian semula emas yang telah dijual kepada PELANGGAN dengan susut nilai sebanyak 15% daripada harga jualan (Harga CP) semasa. Manakala pembelian semula daripada pengedar pula dikenakan sebanyak 5% hingga 6% daripada harga pengedar (Harga DP) semasa.

4)Modal tunai untuk membeli emas terpakai.

Pengedar digalakkan membeli emas terpakai mengikut harga yang disyorkan oleh GCP. Modal untuk membeli emas terpakai diberi oleh pihak GCP. Pengedar hanya perlu memaklumkan kepada GCP jumlah berat emas yang hendak dijual oleh pelanggan seterusnya pihak GCP akan menghantar wang tunai kepada pengedar.(Tertakluk kepada terma dan syarat semasa)

5)Perkhidmatan penghantaran.

GCP menyediakan perkhidmatan penghantaran kepada PENGEDAR. Cara serahan dengan tangan atau melalui Pos. Kehilangan barangan sewaktu penghantaran Kepada PENGEDAR adalah tanggungan sepenuhnya oleh pihak GCP.

6)Perkhidmatan selepas jualan.

GCP menyediakan perkidmatan selepas jualan dengan kos yang minimum seperti:

a)Mencuci emas (percuma)
b)Mencelup emas (kos minima)
c)Menilai harga emas terpakai (percuma)
d)Teknik membuat keuntungan dengan emas menggunakan arrahnu (percuma)

7)Kursus Usahawan Emas (percuma).

8)Insentif Pengedar (dealer get dealer).

Pengedar yang memperkenalkan pengedar baru akan mendapat insentif seperti berikut:-
1)Komisyen RM100 bagi setiap pengedar baru yang diperkenalkan.
2)Komisyen rm1.00 se gram bagi setiap pembelian oleh pengedar baru yang diperkenalkan (untuk rantai tangan emas 999 dan gold bar GCP 999 sahaja)

Kepada yang berminat dan ingin menjadi pengedar GCP, boleh lah hubungi/sms saya di 0177494906.

Terima kasih..

No comments:

Post a Comment