Saturday, March 12, 2011

Manners..3x

Hai kawan2, ari ni aku nak kongsi sedikit pendapat aku dengan korang. Korang selalu dengar tak orang cakap, 'ni kampung aku la...aku bole buat ape yang aku suke'. For me these phrase is totally nonsense...only 1 year old kid would say that. as a grown up, they should think maturely. admit your fault, ask for forgiveness are far way better than build up your rage.

Kita semua kena ingat walaupun kita cakap 'ni kampung aku la' namun pemilik sebenarnya adalah Allah Yang Maha Agung, yang menciptakan dan memberi pelbagi nikmat kepada kita. It's best for us to repent and seek His bless rather than promote chaos to this world.

I'm not a very good man, and also not a very bad man. I'm just a simple man who wants to improve myself in a good manners...:-)


4 comments:

  1. araso.. kalau Suya kan chief.. mesti nak jawab.. dah tu kampung ko.. tapi negara aku.. hehehe i kan offended girl.. hehehe

    anyway, chief mmg budak baik.. tapik spring. toink4

    ReplyDelete