Friday, December 31, 2010

My Beauty...

pehh…cun giler minah tu…
seksi siot…
kalo boleh, ko nak pilih yang mana satu…
dia tu asyik tukar awek je…(if only)
etc…
tu lah yang boys selalu bualkan…(normally…but not me…buang masa je nak cakap pasal pompuan).
Aku tanya kat diri aku balik…
Cantik? Memang aku nk yang cantik…
Tapi aku tengok kat sekeliling aku semua pompuan cantik2.
Takkan aku nak semua…(hehehe..)
Lagi satu hal, aku suka dengar pompuan berbual pasal diri diorang…(aku curi2 dengar je la).
Macam2 diorang cakap…

Aku fikir punye fikir…dan dapatlah kesimpulan…
Sebenarnya setiap orang itu cantik…
maksud aku, setiap orang mempunyai sesuatu nilai dalam diri mereka yang dapat menyerlahkan diri mereka…
selain tu, diorang cantik/smart dengan cara diorang sendiri, tak perlu la nak jadi cam orang lain…

My mind/heart always whispers to me…

"you are as smart as the way you are"

edited from Beautiful? - Plutonic March 18, 2008

1 comment:

  1. perghh..pastu aku nak kira diri aku chantek agk ah.kah3 perasaan.. hehehe yeay..rajin2 la update bro :P

    ReplyDelete